Limba ebraică III
Pe parcursul cursurilor, prin exerciții și prin pocesul de învățare studenții să facă cunoștință cu bazele gramaticii ebraice, cu gândirea acestei limbi, să însușească un fond principal de cuvinte, scopul acestora fiind realizarea analizei morfologice și traducerea unor secvențe de texte biblice.
Competențe
Competențe specifice
Pe baza cunoștințelor morfologice deja însușite studentul este capabil să recunoască particularitățile limbii ebraice și sesizează diferențele dintre textul original și traduceri posibile.Competențe generale
Prin însușirea conjugaților studentul este capabil să valorifice cunoștințele teoretice realizând analize morfologice și traducerea textelor mai simple.Structura cursului
Distribuția fondului de timp
Număr de ore pe săptămână | Curs | Seminar | Practică | |
---|---|---|---|---|
2 ore/săptămână | 1 | 1 | 0 | |
28 ore/semestru | 14 | 14 | 0 |
Studiu individual | Ore/sem | |||
---|---|---|---|---|
Timpul total estimat | 103 | |||
Studiul după manual, suport de curs, bibliografie și notițe | 50 | |||
Documentare suplimentară în bibliotecă, pe platformele electronice de specialitate și pe teren | 24 | |||
Pregătire seminarii, teme, referate, portofolii și eseuri | 0 | |||
Tutoriat | 1 | |||
Total studiu individual | 75 |
Examinare
Verificarea pe parcurs se realizează prin teste. Nota finală se rezultă din media notelor obținute la testări (50%) și nota examenului oral (50%).
Bibliografie
Carte
- (2008): Héber nyelvtan. Református Tanárképző egyetemi jegyzetek 2. Cluj-Napoca: Kolozsvári Egyetemi Kiadó, pp. 207
- (1992): Grammatik des biblischen Hebräisch. Riehen: Immanuel-Verlag, pp. 211